What is wazifa for love?

Loading

QuestionsWhat is wazifa for love?
Batool Samar Maalouf asked 3 years ago
31 Answers
Best Answer
Akhtar Bhai Spiritual Healer answered 3 years ago
Any wazifa you do to make someone love is wazifa for love. If you want to do wazifa for the right purpose you can do this one. First, recite Darood pak 11 times then recite
yuhibbunahum kahubbillah wallazina amanuu ashaddu hubban lillah
Now say desire name and in end recite 11 times Darood pak. recite 111 times every day. Also, keep reciting till desire come back to you with love. I am happy to mention here another wazifa for love that has been used by hundreds of people and sees positive results. I posted this on my site in April 2014 and many people call me for thanks because that was very helpful for them.
Shabana answered 3 years ago
Akhtar bhai kia me akela “yuhibbunahum kahubbillah” phr sakti hu. Me is waifa ko mohabbat k liye krna chati hu. Kia esa ho sakta he k me isko ek hazar bar rozana phru to asrat jald ho or mehboob b zair ho jae. Ya akhtar bhai isko me itna phru “yuhibbunahum kahubbillah wallazina amanuu” to b thk he. or kia koi khas waqt muqrar he is wazifa ko krny k liye
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

G Shabana behn ap is wazifa ko diye gai hidayat k mutabiq he phren to sai he. Isko phreny me ziada wqat nai lagta or rat ko he phra jae to behatar he.

Numan answered 3 years ago
Akhtar bhai me ye yuhibbunahum wala wazifa karna chata hu k larki ki mama man jae shadi k liye wo naai man rahi me boht ziada pareshan hu ap please help krain kuch is mamly me k me kia kar sakta hu muje kia karna chahye kia me ye wala he waifa kr lu ya muje kuch or wazifa karna parega. 
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Agar larki naai manti or larki k sath relation wagera tha or baad me usny chorr dia to ap ye wazifa kr sakty hen. Or agar tu larki manti he to phir to wazifa ki zrurt naai he phr apko unk parents to manwany k liye krna pare ga. Us k liye ap har rooz asar ki namaz k bad “Sura Inam” ek bar khuly asman k nechy beth k phren or dua kren boht jald man jaengy. Jab wo log rishta k liye man jae to mithai k uper “Ya Muqaddim” 111 martba awal akhr darood pak phr k behj dyn ta k wo baad me rishta naa tor dyain.

Agar phr be apko amliyat me kisi madad ki zrurt parti he to ap yaqeenan rabta kr sakty hen WhatsApp:- +9232-2669-0723.

Ismat Khan answered 3 years ago
How can non muslims do this wazifa plz help
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Instead of doing this wazifa you can do a mantra for love that has been used by thousands of people and have positive results.

Fahada answered 3 years ago
Akhtar bhai kia me is wazifa ko mahwari k dino me phr sakti hu plz answer.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

@Fahada behn ap mahwari k bad isko phr len or agr wazifa k duran apko wazifa kuch dino k liye chodana b parta hai to ap isko bad me continue kr satky hain.

Samina answered 3 years ago
Akhtar Bhai me is wazifa ko krna chaa rahi hu me is wazifa ko din k kis waqat me kru. Kia is wazifa ko sirf raat k waqat he kr sakty hain ya main isko fajar ki namaz k bad phru me us larky say shadi karna chahti hu.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Waqat ki isme koi Qaid nai hai lekin agar raat ko kia jae to behtar rehnta hai. Agar ap raat ko nai kar sakty to ap subo Namaz e Fajar k bad kr lejye. Ap is wazifa ko Jaiz mohabbat paida krny ke liye phr sakty hain.

Abida answered 3 years ago
Akhtar Bhai kai me is wazifa ko tarjuma k sath phar sakti hu jasa ke. Sura Baqra ki Ayat 165 ka meaning hai
وہ ان کو خدا کی محبت کی طرح پیار کرتے ہیں ، اور جو لوگ ایمان لاتے ہیں وہ خدا کی محبت میں زیادہ مضبوط ہیں
Muje is wazifa ki bohat zrurt hai me kisi ko chahati hu k wo mujsy mohabbat kare. reply zrur kijega. 
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Abida Bhen ap isko Arabic me he achy se yaad kr k phren. Urdu tarjuma se behtar hain k ap wazifa ko uski asal tariqy se he phren Chahy apko do din ziada lag jain. Agar apko lagta hai k ap ke liye muskil hai. Ya ap ye wazifa naai kr paen gy tu ap Ya Wadoodo wala wazifa kr lain wo bohat asan hai.

Ajwa answered 3 years ago
Bhai ya wazifa kitny din ma asad krta h? Or hmin kasy pata chaly ga k asar ho gaya h kya wo shaks khud rabta kryga? 
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Ye walla wazifa tu phly din se he asar krana shuru kar dyta hai. Phr apko ye rozana phrana hota hai jab tak ke matloob aa na jaye. Ap jab wazifa shuru kraingy tu matloob khud ba khud rabata krega ap se apko mohabbat dikhayega tu apko pata chal jaega k ap jo wazifa kar rahe hain wo us k upper kam kr raha hai.

Ayesha answered 3 years ago
Yeh wala wazifa “jadu” mai to ni ata?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Ayesha behn ap wazifa or jadu ek he line me likh rahe hain. Ye baat yaqeenan hai ke Jadu or hai or wazifa kuch or.
Wazifa kia hai
is swal pe kaffi jawab diye jaa chuky hain. Ap diye gaye link pe visit krain. Me umeed karta hu ke apka wazifa or jadu me faraq clear ho jayega.

Shagufta Ali answered 3 years ago

Akhta bhai me ye walaa wazifa kr rahe hu usny baat karna shuru kar di hai kia me is waziafa ko chood dun yaa phrti rahu. muje abi ye wazifa phrtay huwe 10 din huwe hain. 

Usko lagta hai ky ab wo mujse mohabbat krta hai lekin wo shadi ka naam be nai lee raha. Me tu us sy shadi karna chaahti hu ye he to mera maqsad hai is wazifa ko karny ka taa ke wo mujse mohabbat kare or sath he sath mujsy shadi be kar lay. Please btaega zrur.

Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Ap wazifa ko abi mazeed kuch hafty jari rakhen. Allah ny chaha tu zuru apki shadi yahan ho jaegi.

Iftikhar Ahmed answered 3 years ago
Akhtar bhai muje ijazat dain taa ke main ya walla amal kr lu. Me ek larki say be intiha mohbbat krta hu. Ap is amal ko krnay ki ijazat day daity tu me hamesha apka shukar guzar rahunga. Allah apko lambi zindigi atta frmaye. Amen.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

G ap ye wala wazifa kar saktay hain.

Fahmida Khan answered 3 years ago
Akhtar Bhai thank you for helping us. Also, I have started this wazifa for love but my menstruations period just started. What should I do? Should I keep continue the wazifa or should I stop the wazifa? Its been only 5 days since I have started the wazifa.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

Beta, You may continue your wazifa right after your periods.

Zeenat answered 3 years ago
Asalamu alaikum… My husband lives abroad and we are not on talking terms since 2 months as had an ugly fight… My mother in law keeps poisoning his ears… Please koi wazifa bataye jo mere qadmo Mai aa geere…
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 years ago

If you want him to be in your feet then you can do this wazifa for love. For more help, you may contact +92322-6690723

Areeba answered 2 years ago
Bhai kya iski ijazat amm hai ? Meri engagement toot gai hai me chahati ho wahin engagement ho sab mann gaye hain siwaye larke or uski ami k ?? Pls ans 
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

G han g Beta Iski ijazat aaam hai ap is wazifa ko kar sakty hain.

Ayesha answered 2 years ago
Me ye wazifa kr rh hu mere shohar b thk hn mere sth likn ghr wly bht tang krty hn sas susr maa bap s milny ni dety bta dyn kch plZ
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

G Beta muje apki problem ki samj naai ai ke ap kia khena chahty hai. Yaa to ap apna problem tafseel se likhen agar ap publically apna problem nai share Karna chahty to ap muje mere number +923226690723 pe contact kar sakty hain.

Farah Hussain answered 2 years ago
Bhai thank you for given this yuhibbunahum ayat wazifa. Your given Wazifa was helpful for me. He starts to love me but he doesn’t want to marry me. He is saying that his mother is not happy with our relationship and she wants him to marry one of her relatives. But Akhtar Bhai I really love him and want to marry him. What should I do? Should I keep continue with this love wazifa or do you recommend me another wazifa so his mother happily agrees to our marriage? Please help me
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

This wazifa is only for making someone love but agreeing to parents for love marriage is a different task. You can recite “Surah Inam” after Asar namaz daily basis. If you are hurry or not able to do this wazifa then I can do a powerful spell to make her agree. contact +92322-6690723

Khadija answered 2 years ago
I am facing problem with the boys family main aur woh alag nahi hona chahte Hain par unke Walid aur Walidain humare rishte ke liye raazi nahi hain! kuch ap madat karskte hai?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

G ap mere whatsapp number +92322-6690723 pe rabata kar sakty hain.

mohd faisal answered 2 years ago
Assalamualaikum Bhai me 3 saal se relationship me tha achanak uska mind change ho gaya usne kisi or se baat karna shuru kar diya phir mujhse kuch asi galatiya ho gayi jiski wajah se uski behñ se use bhadka diya woh mujhse darr ne lagi hai baat karna bhi nhi chahti me usse bahut mohabbat karta hu chahta hu woh uske dil me mohabbat paida ho jaye mere liye or woh wapsi aa jaye
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Walikumsalam. G ap ye wala wazifa kar sakty hain is wazifa ke sath sath Surah Falaq 111 martba phren.

Ruhaila answered 2 years ago
Bhai mai. Apke jawab ka wait kar rahi hon
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

G Behn G mene apko reply kar diya tha.

mohd faisal answered 2 years ago
akhtar bhi yehi ayat mujhe kisi ne 1493 martaba batai thi 11 11 martaba durood Pak laga kar ke me usko padh bhi Raha hu koi result nikal kar nahi aya abhi tak Or agar jaise wazifa karte waqt ek din bhi miss ho jaye toh kya wazifa bekar ho jayega Plz ans jaldi dijiega
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Agar tu apne wazifa abi shuru kia hai tu apko intzar karna chahye q ke mohabbat ke wazifa time le jaty hain. Or agar apko ek mahny sey ziyada hogya hai wazifa karty karty tu apko samjna parega ke Qurani wazifa sirf jaiz maqsad ke liye he kia jaa sakta hain. Agar maqsad jaiz na ho tab be nataij nai attay.

Agar wazifa karty waqat koi din miss ho jae tu wazifa beqar hoga ya nai wo usi wazifa pe munhasar karta hai Qu Ke kuch wazifa ko phr se shuru karna padta hai lekin kuch ko nai.

mohd faisal answered 2 years ago
Shukriya bhai meri jaisi mohabbat hai me aapse punchna chahta hu ye wazifa jo me kar raha hu ye thik hai or rozana ek hi time mukarar karke karna hota ya time thoda age piche chalenga or me iske sath sureh falaq jo aapne batai hai ye padhu ya nahi
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Beta Ab pata nai ke ap konsa wazifa kar rahe hain. Agar tu ap Yuhibbunahum wala wazifa kar rahe hain tu thek hai.

awais answered 2 years ago
mera sawal ye ha k har bar mehboob ka naam lyna ha ayat mokamal krny k bad ya phr sra prh k akhri dfa naam lyna ha
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Dono surton me thek hai Lekin agar har bar ayat ke Ikhtatam per mehboob ka name liya jae to behtar hai.

awais answered 2 years ago
Asalam o alikum bhai baat ye ha ke main kisi lrki ko psnd krta tha hum 3 saal realtionship mai rhy hum shadi krna cahty thy likin achank bina kisi baat ke wo mujy kuch month pahly chor gai  mai ny  another wazify mai ya wadodo ajab ya jibra el wala wazifa suru kia hai ap kindly bta dyin dono mai sy kon sa kro jo powerful ho or wo wapis ajy
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Walikumsalam, aap another wazifa for love kar lain.

Shenia answered 2 years ago
Asalamu Alaikum Akhtar bhai. What is darood pak?  Could you pls write here?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

اللّٰہُمَ صَلِّ عَلٰی مُحَمَّدٍ وَّ عَلٰٓی اٰلِ مُحَّمَدٍکَمَا صَلَّیْتَ عَلٰٓی اِبْرٰھِیْمَ وَعَلٰٓی اٰلِ اِبْرٰہِیْمَ اِنَّکَ حَمِیْدٌ مَجِیْدٌ اللّٰہُمَ بَارِکْ عَلٰی مُحَمَّد ٍوَّ عَلٰٓی اٰلِ مُحَّمَدٍکَمَابَارَکْتَ عَلٰٓی اِبْرٰھِیْمَ وَعَلٰٓی اٰلِ اِبْرٰہِیْمَ اِنَّکَ حَمِیْدٌ مَجِیْدٌ

Ayisha answered 1 year ago
Assalamualaikkum Akthar bhai mera engagement hoke 3yrs hogaya h mohabbat krke 4 yrs ke baad engagement hua tah mera mere mehaboob se totally 7 yr ka relationship h ladke ki maa sudden se engagement toodneke liye bolrey h woh ladka mere se baat tak nhi krah h uski maa ki baat sunke mujhe kuch aisa wazifa boliye mera mohabbat mujhe se baat krey aur usike saat mera nikha ho jaye ladka mere paas aajaye  
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikumsalam, agar Larka ne engagement nai tora then ap ye wala he wazifa kar sakty hain.

Ayesha answered 1 year ago
Assalamualaikkum akthar bhai mera engagement hoke 3 yrs hogaya h mohabbat krke 4 saal useyke baad engagement hua tah ab engagement hoke 3yrs hogaya h totally 7 yrs kah relationship..ab uski maa engagement todneke liye bolrey h mera mehaboob mere se nhi baat krta h uski maa ka baat sunleke mera number sab block krdaliya h kuch aisa wazifa boliye mera Mohabbat mere paas wapas aajaye mere saat he uska nikha hojaye uski maa jadu krti h food meh sab mix krke mere mehaboob ku khilati h koi wazifa boliye mera sab prblm solve hojaye
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikumsalam, Agar larkey ke upper koi jaddu wagera kar raha hai tu ye wazifa kaam nai karega. Uske liye phly jaddu remove karna hoga. Ap mere number +923226690723 WhatsApp pe contact kar sakty hain.

Shumaila answered 1 year ago
As salam walekum Akhter bhai..Bhai mera ek beta hai 15 saal ka..wo mujhse bht mohabbat krta tha lekin 2 saal se wo mujhse khichne laga aur abtou bht bura bura merenlea bolta hai..mujhe ch9data hai..mere saare mayke ke rishte use bure lagte hain.eo mujhe bht bure bure jaeab deta hai..aur same yehi haal mere shauher ka hai..wo mere bete ke samne mujhe mere gher walo ko zaleel jrte hai…galiya dete hain…dono mazak bnate hain aur humesha her cheez ke lea mujhe galat kehte hain.pata nhi kya hua hai.kya mei uske lea yuhibbu wala wazifa krsakti hu
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikumsalam. Bohat afsos hai keh aap apney betey ke saath aese mushkil waqt se guzar rahey hain. Mei samajhta hun keh aap uss se mohabbat kertey hain aur uss ki mohabbat hasil kerna chahtey hain.Ye Wazifa yuhibbunahum aik aesa Qurani wazifa hai jo mohabbat aur pyar ko barhane ke liye istemal kiya ja sakta hai. Lekin yaad rahey keh is wazifa ki kamiyabi ke liye Allah ki taraf se aap ke betey ke dil mein mohabbat aur pyar ka jazba hona zaroori hai. Ap Sabr, dua, aur Is wazifa ke sath aap apney betey ke dil mein mohabbat paida ker sakti hain.

Is ke ilawa, aap aur aapke shauhar ko apney betey ke sath suljhaney ki koshish kerni chahiye. Aap ko apney betey ke baare mein khul ke baat kerna chahiye aur uski baat ko samajhney ki koshish kerna chahiye.

Main dua kerta hun ke aapke betey ke dil mein mohabbat aur pyar paida ho aur aap sab ke darmiyan khushi aur sulah hojaye.

Shabiha shamim answered 1 year ago
Assalamualaikum Bhai mai bohot pareshan hu mere husband ab mujhse pyar karte nhi sirf jhagra karte hai or mujhe maarte hai kya mai is wazifa ko rozana par sakti hu
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikumsalam, G han ap ye wala wazifa rozana par saktey hain.

Tasneem answered 1 year ago
Assamaleikum bhai  Bhai meri sadi ko 15 saal ho gaya Hai mere do bache hai, mere sohar ko meri dost se mohabbat hai meri dost bhi shadisuda hai, ye10 saal se chal raha hai, mene dono ko bahut samja chuki hu lekin koi fayda nahi, me yuhibbunahum kahubbillah wallazina amanu ashaddu hubban lillah ka wazifa 8 month se pad rahi hu muj mere sohar me fark pada hai but meri dost ke sath Rista nahi tod rahe hai Bhai me kya karu  Ye wazifa continue rahi or Kab or kese paru
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikum assalam, aap iss wazifa ko jari rakhen lekin yeh wazifa kisi ke rishtey ko todne ke liye nahi hai. Aapke husband ka najaiz rishta iss wazifa se nahi tootega, lekin iss wazifa se aapke darmiyan mohabbat zaroor paida hogi. Agar aap apne husband ke najaiz rishtey ko khatam karna chahte hain toh aap mujhe mere number +923226690723 pe contact kar sakte hain. Main aapka masla samajhne ke baad aapki madad zrur karunga.

Bisma Younas answered 1 year ago
Assalamualaikum, My apsy pochna chti hun KY hm 4 Saal sy relationship my thy, ab achanak pta nhi osy Kya hi gya hy wo mery sy bht buri trha bat krta hy. or rshta krwa KY khud osny Tor dia hy, Mera czn hy woh, mjhy asa lgta hy jasy os pr oski phopo ny Jadu kia hy, ab mjhy btaein my yh wazifa kasy krun, wo bat bhi krta hy pr kch bta nhi rha my chti wo wapis a jye khd rshta bhejy dobra or btmezi chor dy, to ab yh waazifa ks time or ktni dfa krun KY wo khd lout KY. Ajye
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Walikumsalam, agar kisi ne jadu karwaia hai tu abi ap ye wazifa na karen. Ap phely confrim kren ke jadu hai yaa nai tu baad me is wazifa ko shuru karen. Ap confirm karne ke liye mere number +923226690723 pe contact kar sakty hain.

Madeeha answered 6 months ago
assalamualaikum Akhtar bhai mai jisse pyaar krti hu vo non muslim hai pr mai usse dil aur jaan se pyaar krti hu mai nahinreh paa rahi uske bina aur vo mere se dur hogaya hai baat nahi krta kahi aur shadi krne ki baat kr raha hai please meri madad kriye k vo mujhse contact krne lag jaye apne aap mujhe khud se baat nahi krni mai bht kr chuki aur bezzati hoti hai please kuch bataiye k vo apna rishta kahi aur na kre aur mere pas vapas aajaye
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 5 months ago

Walikumsalam. Ap Mantra for love kar sakty hain visit. Mantra for Love

Write Your Answer Below

1 + 3 =

error: